tiistai 8. lokakuuta 2013

Minä ja ajatus tehdä piiiitkä neuletakki :)


Mua vähän hymyilyttää. Halusin tästä kankaasta itselleni pitkän pitkän neuletakin isoilla keltaisilla napeilla. Yhtenä iltana tuli kuitenkin pikainen tarve paidalle (tiedätte varmaan tän tunteen) ja jälleen kerran neulos muotoutui pikana Joka Tyypin Kaavakirjan peruspaidan kaavalla tunikaksi. Mikä siinä onkin, että mulle käy aika usein näin. 

Ihana musta Hexagon-neulos Pehemiältä


Helma on huijausta, koska siellä on kuminauhaa ja pitsiä vain pieni pätkä silmänlumeeksi. Aika hauska tuo vinous, katkaisee jotenkin tuota tasapaksua pökkelöä.


Taisimme saada tänään vihiä muutamista tulevista merinoista... Onko joku yhtä malttamaton niiden suhteen kuin minä? 



4 kommenttia:

  1. Iiihana <3 ja täällä se toinen malttamaton merinoitten suhteen ;)

    VastaaPoista
  2. Ihana on! Mutta kyllä sun nyt täytyy hankkia lisää tätä ja tehdä myös se neuletakki, nään sen jo silmissäni ja ois upea! Noi merinot ja ne aaltoneulokset näyttää ihan liian ihanilta. Mä just tuskailin ylitsepursuavia kangasvarastojani taas kerran. Kun ei ehdi ommella, tyydyttää vieroitusoireita ostamalla lisää kangasta ja haaveilemalla. Ei näin.

    VastaaPoista
  3. Tiedän tunteen, mulle käy usein myös noin. Mutta ihana on tunika! Merinoita odotellessa...

    VastaaPoista